شهناز موزیک

وبسایت دانلود موسیقی جدید و سنتی

شهناز موزیک

وبسایت دانلود موسیقی جدید و سنتی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

آهنگ تیتراژ سریال کیف انگلیسی

| يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

 

متن آهنگ تیتراژ سریال کیف انگلیسی با صدای علیرضا قربانی

Download the text & Music Alireza Ghorbani Called Kife Englisi

***

گشته خزان نوبهار من بهار من
رفت و نیامد نگار من  نگار من
سپری شد شب جدایی
به امیدی که تو بیایی
آخر ای امید قلبم
با من از چه بی وفایی

 

دانلود آهنگ کیف انگلیسی با صدای علیرضا قربانی با کیفیت 128

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی